به نام الله بهاران یکی از افتضاح ترین امتحانای عمرم رو دادم. باید بشینم فقط از خدا بخوام که نمره انتهایی کلاس نباشم. دلمم میخواد بگم به درک. حالش خوب نبود. میدونم سمانه رو دوست داره. میدونم بینمون نم پست سیزدهم...
ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 8 تير 1398 ساعت: 23:00